Książka omawia rynek usług turystycznych i rekreacyjnych, zachowania klientów na tym rynku, nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej i strategie marketingowe w przedsiębiorstwach.
Książka Kingi Olesiejuk stanowi próbę zmierzenia się z wyzwaniami stojącymi przed konserwatorami dzieł sztuki współczesnej w kontekście charakterystycznej dla nich ulotności.
Postęp technologiczny i upowszechnienie się internetu całkowicie zmieniły dotychczasowe metody dystrybucji i konsumpcji muzyki. Proces ten analizuje znany muzykolog Patryk Gałuszka.
Co sprawia, że mechanizmy wypracowane w świecie mediów i reklamy przed dziesiątkami lat nadal działają? Czemu, mimo upływu czasu, ludzie ciągle nabierają się na te same sztuczki marketingowców?
Jak dbać o zachowanie sztuki współczesnej, skoro wymyka się ona tradycyjnym regułom praktyki konserwatorskiej? Ten dylemat rozstrzyga w swej monografii specjalistka w tej dziedzinie Monika Jadzińska.