Inspektor Jonathan Whicher myślał, że jego dni śledcze są już przeszłością. Jednak niespodziewane pojawienie się Mikołaja Czernyszewskiego, warszawskiego policjanta z dramatyczną przeszłością, wywraca...
Jeden z trzech najważniejszych, obok III części „Dziadów” Mickiewicza i „Nie-Boskiej komedii” Krasińskiego, dramatów polskiego romantyzmu. Znakomity, polemiczny z Mickiewiczowskim, wizerunek epoki.
Jeden z trzech najważniejszych, obok III części „Dziadów” Mickiewicza i „Nie-boskiej komedii” Krasińskiego, dramatów polskiego romantyzmu. Znakomity, polemiczny z Mickiewiczowskim, wizerunek epoki.
Jeden z trzech najważniejszych, obok III części „Dziadów” Mickiewicza i „Nie-Boskiej komedii” Krasińskiego, dramatów polskiego romantyzmu. Znakomity, polemiczny z Mickiewiczowskim, wizerunek epoki.
Jeden z trzech najważniejszych, obok III części „Dziadów” Mickiewicza i „Nie-Boskiej komedii” Krasińskiego, dramatów polskiego romantyzmu. Znakomity, polemiczny z Mickiewiczowskim, wizerunek epoki.
Jeden z trzech najważniejszych, obok III części „Dziadów” Mickiewicza i „Nie-Boskiej komedii” Krasińskiego, dramatów polskiego romantyzmu. Znakomity, polemiczny z Mickiewiczowskim, wizerunek epoki.
Pamiętnik, który pozwala zobaczyć jedną z najbardziej burzliwych epok w historii Polski oczami arystokratki, spadkobierczyni wielkiej fortuny, a przede wszystkim kobiety o wielkiej odwadze myślenia.