Tworzenie gier komputerowych w dzisiejszych czasach jest często bardziej fascynujące niż efekt końcowy. Jason Schreier zabiera czytelników w niezwykłą podróż za kulisy przemysłu gier wideo, gdzie twórcą może być zespół 600 przepracowanych geeków lub jeden geniusz. Opisując artystyczne wyzwania stojące przed producentami, techniczne bariery, żądania graczy i pracę przypominającą robotę w korporacji, autor dochodzi do wniosku, że każda z gier jest swoistym cudem.
To podróż do istnego piekła, jakim jest świat twórców gier, a jednocześnie hołd dla wszystkich tych, którzy próbują sprostać niebotycznym oczekiwaniom otoczenia i stworzyć najlepszą grę, jaką tylko można sobie wyobrazić.
Największe tajemnice gier wideo w jednej książce:
– Pillars of Eternity
– Uncharted 4
– Stardew Valley
– Diablo III
– Halo Wars
– Dragon Age: Inkwizycja
– Shovel Knight
– Destiny
– Wiedźmin 3
– Star Wars 1313
Więcej informacji znajdziesz na stronie: www.pot-i-piksele.pl
„Tworzenie gier wideo to jedna z najbardziej rozwijających i ekscytujących rzeczy, jakie robiłem w ciągu ostatnich dwóch dekad kariery. Wspaniała książka Jasona Schreiera oddaje zarówno podekscytowanie, jak i piekło towarzyszące temu procesowi. Oto wciągające, inteligentne spojrzenie za grubą (i niepotrzebnie tajemniczą) zasłonę skrywającą pasjonujący świat” – Tom Bissell, autor książek o grach Gears of War, Uncharted i Battlefield
„Tak wiele problemów kulturowych sprowadza się do braku zrozumienia specyfiki rozwoju i tworzenia gier. Jason otwiera kluczowe drzwi w tym tajemniczym przemyśle. Robi to w nadziei, że nauczy nas trochę więcej o swojej fascynacji” – Leigh Alexander, dziennikarka
„Szczegółowa, dobrze napisana i co najważniejsze, opisująca wzloty i bolesne upadki wielu deweloperów i wytwórni. Niewykluczone, że będzie lekturą obowiązkową dla programistów w moim studiu” – Cliff Bleszinski, twórca gry Gears of War i założyciel Boss Key Productions
„Brutalna, szczera, ale koniec końców podnosząca na duchu” – Adam Conover
Zobacz także: ebooka „Nie tylko Wiedźmin. Historia polskich gier komputerowych” - opowieść o niezrażonych niczym wizjonerach i ich wirtualnych dziełach. Prowadzi przez mroki PRL-u, próby konfrontacji z Zachodem, po triumfalne dziś, gdy świat już wie, że „nie tylko Wiedźmin”.
O Autorze:
JASON SCHREIER – redaktor działu newsowego Kotaku, czołowego portalu zajmującego się przemysłem i kulturą gier wideo, gdzie wyrobił sobie nazwisko dzięki wysiłkom reporterskim i drążeniu trudnych kwestii branżowych. Pisał o świecie gier dla Wired i publikował w rozmaitych miejscach, łącznie z „New York Timesem”, „Edge”, Paste i Onion News Network.
Ebook „Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry” (formaty epub, kindle mobi) przeczytasz wygodnie w aplikacji mobilnej Publio, a także na czytnikach Kindle, inkBOOK, PocketBook, Onyx itp., na komputerze, telefonie i tablecie. Przed zakupem możesz zapoznać się z darmowym fragmentem książki.