Drugie – uaktualnione i rozszerzone – wydanie „Technik obrony ceny”. Zawiera dużo nowego, skutecznego materiału. Roman Kawszyn i Adam Szaran porządkują w audiobooku sprzedaż w taki sposób, by jego odb...
Drugie – uaktualnione i rozszerzone – wydanie „Technik obrony ceny”. Zawiera dużo nowego, skutecznego materiału. Roman Kawszyn i Adam Szaran porządkują w ebooku sprzedaż w taki sposób, by czytelnik wi...
Sprzedaż i marketing bez spamowania na LinkedIn. Ebook Angeliki Chimkowskiej to książka z ćwiczeniami, czyli skuteczny mix praktycznej wiedzy oraz licznych zadań do wdrożenia.
Pełen praktycznych historii, szeroko zakrojonej wiedzy, śmiałych przemyśleń i praktycznych porad, ebook „Strategia Umami” pomoże ci dostosować organizację do budowania wyjątkowej wartości rynkowej prz...
Najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu – Philipa Kotlera – i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Znawcy tematu skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zj...
„Marcus Sheridan udowadnia, że istotą skutecznych działań marketingowych jest zaufanie, które zbudujesz tylko wtedy, kiedy zrozumiesz swojego klienta i odpowiesz na jego potrzeby i pytania – nawet jeś...
„Jak zrozumieć zachowania i potrzeby klientów biznesowych? Po prostu ich słuchaj. Po przeczytaniu książki Adele Revelli dowiesz się, jak to zrobić i jak wykorzystać tę wiedzę w działaniach marketingow...
„Marcus Sheridan udowadnia, że istotą skutecznych działań marketingowych jest zaufanie, które zbudujesz tylko wtedy, kiedy zrozumiesz swojego klienta i odpowiesz na jego potrzeby i pytania – nawet jeś...
Co przykuwa uwagę potencjalnego klienta lub wywiera trwałe wrażenie na niedawno poznanej osobie? Według powszechnego przekonania klientów zdobywa się dzięki sprytowi i refleksowi, a błyskotliwość, pol...
Paweł Fortuna, doświadczony psycholog biznesu i trener, pokazuje, że skuteczna komunikacja z klientem wcale nie musi polegać na manipulacji. Zamiast wyświechtanych trików i sztuczek proponuje sprzedaw...