Zobacz inne numery(27)Ekonomiczny miesięczniki skierowany do właścicieli i osób zarządzających firmami z sektora MSP. Misją „Gazety MSP” jest dostarczanie polskim przedsiębiorcom rzetelnej, kompletnej i praktycznej wiedzy....
Zobacz inne numery(5)Czasopismo skierowane do marketerów i osób zainteresowanych marketingiem internetowym. Na łamach magazynu publikowane są artykuły o charakterze poradnikowym i eksperckim, w których autorzy – uznani pr...Prenumeruj
Poradnik dla osób poszukujących klucza do sukcesu biznesowego. Znajdziemy w nim koncepcje marketingowe, sztuczki PR-owe i wiedzę na temat tego, jak uzyskać efekt wybuchowego wzrostu oraz doświadczenia...
Kolejna po „No Logo” i „Doktrynie szoku” książka Naomi Klein. Dopełnia trylogię, w której autorka stawia diagnozę kryzysów współczesnego świata, ukazując przy tym drogi ich przezwyciężania.
Napisany barwnym, przystępnym językiem podręcznik, który pokazuje, na czym polega sztuka opowiadania językiem video. Przedstawia mnóstwo sprawdzonych patentów i metod do natychmiastowego zastosowania ...
Paweł Fortuna, doświadczony psycholog biznesu i trener, pokazuje, że skuteczna komunikacja z klientem wcale nie musi polegać na manipulacji. Zamiast wyświechtanych trików i sztuczek proponuje sprzedaw...
Pierwsza na naszym rynku wydawniczym pozycja przedstawiająca niestandardowe podejście do zarządzania marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o perspektywę zrównoważonego rozwoju oraz o wiel...