Oferta Publio.pl w kategorii Biznes, firma, inwestycje - Marketing i sprzedaż obejmuje 128 ebooków. Nasze bestsellery, najchętniej kupowane ebooki to: Psychologia sprzedaży (Brian Tracy), Content Marketing i Social Media (Barbara Stawarz-García), Tajniki warsztatu legendarnego copywritera (Claude Hopkins), Scientific Advertising (Claude Hopkins), Marketing alternatywny (Jakub Wicher).
Najnowsze tytuły w kategorii Biznes, firma, inwestycje - Marketing i sprzedaż to: Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu (Adrian Komsta), Marketing 5.0 (Iwan Setiawan), Marketing w twojej firmie (Norbert Oruba), sprawny.marketing, Wystąpienia publiczne (Robert Kozak).
W tej kategorii najbardziej popularne ebooki w promocyjnych cenach to: Psychologia sprzedaży (Brian Tracy), Content Marketing i Social Media (Barbara Stawarz-García).
Dla części ebooków przygotowaliśmy darmowy fragment lub plik do pobrania w wygodnym formacie (epub, mobi, pdf).
Wyczyść filtry
Kategorie
Biznes, firma, inwestycje
Marketing i sprzedaż
Oferta Publio.pl w kategorii Biznes, firma, inwestycje - Marketing i sprzedaż obejmuje 128 ebooków. Nasze bestsellery, najchętniej kupowane ebooki to: Psychologia sprzedaży (Brian Tracy), Content Marketing i Social Media (Barbara Stawarz-García), Tajniki warsztatu legendarnego copywritera (Claude Hopkins), Scientific Advertising (Claude Hopkins), Marketing alternatywny (Jakub Wicher).
Najnowsze tytuły w kategorii Biznes, firma, inwestycje - Marketing i sprzedaż to: Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu (Adrian Komsta), Marketing 5.0 (Iwan Setiawan), Marketing w twojej firmie (Norbert Oruba), sprawny.marketing, Wystąpienia publiczne (Robert Kozak).
W tej kategorii najbardziej popularne ebooki w promocyjnych cenach to: Psychologia sprzedaży (Brian Tracy), Content Marketing i Social Media (Barbara Stawarz-García).
Dla części ebooków przygotowaliśmy darmowy fragment lub plik do pobrania w wygodnym formacie (epub, mobi, pdf).