„Marketing mix” to nowoczesna publikacja dla wszystkich, którzy chcą się dowiedzieć, jaka strategia działania zapewni im osiągnięcie jak najlepszych rezultatów na rynku zbytu.
Poradnik opisuje cztery klasyczne instrumenty marketingu: produkt, cenę, komunikację i dystrybucję, oraz trzy uzupełniające, ale równie niezbędne na rynku usług: ludzi, procesy i świadectwo materialne. Właściwe połączenie tych instrumentów to wielkie wyzwanie.
Hans-Dieter Zollondz, opierając się na najnowszych badaniach naukowych, doradza, jak w pełni wykorzystać możliwości tkwiące w tych narzędziach.
Atutami publikacji są też kieszonkowy format, zwięzłe podsumowania najważniejszych zagadnień oraz schematy, tabele i wykresy ułatwiające zrozumienie podawanych informacji.
„Marketing mix” to nie tylko doskonałe kompendium wiedzy, lecz także poręczny przewodnik po świecie biznesu, z którego bardzo łatwo się korzysta.