Książka o przewrotnej grze językowej, którą podjął mistrz polskiego romantyzmu, by przedstawić w swej poezji kolejne wcielenia archetypu Nikogo, którego pierwowzorami są Odys Homera i Nemo Radulphusa.
Portret teatru polskiego i krytyki teatralnej po 1989 r. ukazany przez metamorfozy, jakim w tym czasie w koncepcjach reżyserskich oraz w sposobie odbioru przez widzów ulegał słynny romantyczny dramat.
Najwybitniejsze dzieło polskiego romantyzmu, czyli „Dziady. Część III” Adama Mickiewicza, nie jest łatwą lekturą. Warto więc skorzystać z opracowania, które pomoże je lepiej zrozumieć.
Dziewiąta to godzina miłości, dziesiąta to czas rozpaczy, a jedenasta... przestrogi. Przed czym chciał przestrzec nas Adam Mickiewicz w swoich dramatach i na jakie problemy zwrócić uwagę?
Dziewiąta to godzina miłości, dziesiąta to czas rozpaczy, a jedenasta... przestrogi. Przed czym chciał przestrzec nas Adam Mickiewicz w swoich dramatach i na jakie problemy zwrócić uwagę?
Najwybitniejsze dzieło polskiego romantyzmu, czyli „Dziady. Część III” Adama Mickiewicza, nie jest łatwą lekturą. Warto więc skorzystać z opracowania, które pomoże je lepiej zrozumieć.