Wszystko, co powinniście wiedzieć o motywowaniu i... jeszcze więcej.
Jeśli jesteś menedżerem, pewnie choć raz spotkałeś się z taką opinią na temat Twojego zajęcia: „No to co w życiu robisz? Zarządzasz ludźmi? Aha, czyli tak naprawdę nic nie robisz, za to nieźle zarabiasz”.
„Podły krwiopijco” – jest tam w domyśle. Tymczasem Ty, ja, autorzy tej książki, wszyscy menedżerowie i szefowie na świecie wiedzą, jak trudna jest to praca. Jak bardzo jest odpowiedzialna i... samotna.
W końcu im wyżej, tym mniejszy tłok. Rozglądasz się dookoła, gdy potrzebujesz konsultacji, porady, podpowiedzi, a wszędzie... pusto. Znikąd pomocy, tymczasem Tobie brakuje już pomysłów na to, jak motywować pracowników. Chętnie skorzystałbyś z jakiejś mądrej książki, ale większość to kalki żywcem przeniesione zza oceanu. W polskich realiach wskazówki w nich zawarte po prostu nie mają zastosowania.
STOP! Na szczęście także u nas nie brak świetnych menedżerów. Jeśli ma się odrobinę szczęścia, można spośród nich wyłuskać także doświadczonych szefów-mentorów, którzy chętnie podzielą się wiedzą. Ta książka to wielokrotnie sprawdzony w boju podręcznik motywowania pracowników. Jego lektura uzbroi Cię m.in. w trzynaście praktycznych zasad motywowania pozafinansowego, wiedzę na temat teorii motywowania oraz rzetelną charakterystykę polskiego pracownika. Dowiesz się też, jak do procesu motywowania wpleść grywalizację oraz w jaki sposób skutecznie zmotywować samego siebie. W sumie od tego właśnie powinieneś zacząć!
O Autorach:
Anna Niemczyk – specjalizuje się w szkoleniach menedżerskich i rozwojowych. Szkoli m.in. z zakresu komunikacji, asertywności, rozwiązywania konfliktów, zarządzania w procesie zmian, inteligencji emocjonalnej, zachowywania równowagi między życiem zawodowym a osobistym oraz radzenia sobie ze stresem. Prowadzi warsztaty rozwoju osobistego oraz uczące współpracy wewnątrz firmy. Wykłada w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej. Jest współautorką Książki dla skutecznych szefów (Onepress, 2007). Publikuje m.in. w czasopismach „Personel i Zarządzanie” i „Marketing w Praktyce”. Jest trenerem w firmach Training Partners i Szkolenia Aniemczyk.pl.
Andrzej Niemczyk – prowadzi szkolenia menedżerskie, handlowe, trenerskie, negocjacyjne. Szkoli menedżerów na każdym szczeblu zarządzania. Wykłada w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej. Jest autorem i współautorem ośmiu książek o zarządzaniu, sprzedaży, efektywności osobistej i prowadzeniu szkoleń. Jego artykuły o zarządzaniu można znaleźć w wielu czasopismach branżowych. Jest trenerem w firmach Training Partners i Szkolenia Aniemczyk.pl.