Kolejny tom z serii „Edukacja Nauczycielska Polonisty” poświęcony jest sposobom pracy z lekturą szkolną, które pomagają rozbudzić w uczniach zamiłowanie do świadomego czytania.
„Czarownicy” Elżbiety Dzikowskiej otwierają nową serię wydawniczą pt. „Podróże z Mistrzami”, w której będą prezentowane ponadczasowe opowieści podróżne znakomitych autorów „Kontynentów”. W pierwszym t...
Przekazywanie wartości, kształcenie umiejętności wartościowania, wartościowanie uczniowskich tekstów. Różne aspekty tego samego problemu w zbiorze tekstów metodyków, psychologów i znawców literatury.
Dziesiąty tom z serii „Edukacja Nauczycielska Polonisty”. Zbiór tekstów poświęconych kształceniu językowemu i literacko-kulturowemu – pomoc dla nauczycieli chcących świadomie wykonywać swoją pracę.
Jak uczyć czytania? Jak sprawić, by czytanie znów sprawiało przyjemność i uczyło odpowiedzialności? Na te ważne pytania szuka odpowiedzi Anna Janus-Sitarz.
Kolejny tom z serii „Edukacja Nauczycielska Polonisty” poświęcony jest sposobom pracy z lekturą szkolną, które pomagają rozbudzić w uczniach zamiłowanie do świadomego czytania.
Czym jest „terapia” w edukacji? Jak nauczyciel może wykorzystać ją do budowania autentycznej relacji z uczniem i tworzenia własnego stylu nauczania? Na te pytania odpowiada autorka niniejszej książki.
Trzeci tom z serii „Edukacja Nauczycielska Polonisty”, który stanowi zachętę dla pedagogów do doskonalenia warsztatu metodycznego. Nieocenione źródło wiedzy na ten temat!
Jak odejść od tradycyjnych metod nauczania i zastąpić je atrakcyjnymi dla młodych twórczymi projektami? Jak wspierać kreatywność uczniów? O tym – w tekstach zamieszczonych w niniejszej publikacji.