„Czarownicy” Elżbiety Dzikowskiej otwierają nową serię wydawniczą pt. „Podróże z Mistrzami”, w której będą prezentowane ponadczasowe opowieści podróżne znakomitych autorów „Kontynentów”. W pierwszym t...
Decydować rozważnie czy intuicyjnie? A może czekać, aż wszystkie problemy rozwiążą się same? Poradnik Hartmuta Laufera podpowiada, którą strategię wybrać, by osiągnąć postawiony sobie cel.
Poradnik Hansa-Dietera Zollondza w przystępny sposób opisuje reguły i koncepcje marketingowe, których znajomość umożliwia zaspokajanie potrzeb klientów.
Poradnik Wolfganga Lessla to nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy chcą efektywnie zarządzać projektami. Udowadnia, że kluczem do sukcesu są jasno sprecyzowane założenia i dobra organizacja pracy.
Poradnik Klausa Hoffmanna to nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy chcą poznać skuteczne metody nawiązywania owocnych kontaktów oraz prowadzenia rozmów i negocjacji.
Dziś nie wystarczy być specjalistą. Trzeba jeszcze umieć kierować zespołem i zarządzać relacjami z kontrahentami. Tego wszystkiego uczy nas poradnik Hansa-Michaela Kleina i Christiana Kolba.
Poradnik Claudii Grötzebach pomoże nam rozpoznać nieuczciwe metody perswazji oraz wypracować bezpieczną przestrzeń do działań zgodnych z naszymi przekonaniami.
Chroniczny stres, coraz większa niechęć do pracy to bolączki większości z nas. Jörg-Peter Schröder w swoim nowoczesnym poradniku opisuje, jak uniknąć wypalenia zawodowego.
Przewodnik Thomasa Stelzera-Rothe’a to nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy stawiają na rozwój osobisty i sukces zawodowy oraz chcą profesjonalnie prezentować stanowisko swojej firmy.
Kluczem do skutecznych negocjacji jest staranne przygotowanie. Poradnik Astrid Heeper i Michaela Schmidta wyjaśnia, na co zwrócić szczególną uwagę i co przeanalizować przed przystąpieniem do rozmów.
Poradnik dla wszystkich, którzy chcieliby stawić czoła niepewności panującej na rynku pracy. Niezbędny w tworzeniu indywidualnej strategii rozwoju zawodowego lub przy zmianie jego kierunku.
Spokój wewnętrzny to nasza tajna broń. Poradnik „Zarządzanie stresem” zawiera wiele cennych wskazówek, jak radzić sobie z irytacją i także w ten sposób przybliżać się do osiągnięcia sukcesu w pracy.
Stwierdzenie „czas to pieniądz” nigdy chyba nie straci swojej aktualności. Z poradnika Heinza Hüttera dowiemy się, jak efektywnie gospodarować tym bardzo cennym dobrem.