Pomoc
Jak ponownie opłacić zamówienie w przypadku błędu?
Opcja dla zarejestrowanych użytkowników jest dostępna w Historii zamówień.
Zamówienie można ponownie opłacić w terminie 7 dni od daty jego złożenia.
Jeżeli złożyłeś zamówienie bez zakładania konta, napisz do naszego biura obsługi klienta, korzystając z formularza kontaktowego, aby otrzymać specjalny link umożliwiający dokonanie płatności.

Ważne! Zamówienia nieopłacone są automatycznie anulowane przez system po 10 dniach od daty złożenia zamówienia.
Gdzie znajdę numer konta do wpłaty?
Płatność za zamówienie musi przejść przez operatora płatności eCard, w którym numer konta generuje się automatycznie do każdego zamówienia. Jeżeli chcesz zapłacić przelewem tradycyjnym, na poczcie lub eCard nie obsługuje Twojego banku, na formatce płatności wybierz opcję "Wydrukuj i zapłać", aby otrzymać indywidualny numer konta do wpłaty.
Dokonałem zakupu bez rejestracji i nie otrzymałem linku do pobrania pliku?
Prosimy o sprawdzenie folderu SPAM na swoim mailu. Jeżeli mail z linkiem nie dotarł, napisz do naszego biura obsługi klienta, korzystając z formularza kontaktowego, aby otrzymać link umożliwiający pobranie pliku.
Z zakładki "Moja biblioteka" zginęły publikacje, gdzie ich szukać?
Przy każdej z zakupionych pozycji w Mojej bibliotece znajduje się przycisk „Przenieś do Archiwum” pozwalający na zarchiwizowanie (ukrycie) pozycji, które już przeczytałeś lub nie chcesz żeby znajdowały się na głównej liście publikacji.

Jeżeli pozycji nie ma na liście w "Mojej bibliotece", być może została przypadkowo przeniesiona do „Archiwum”.

Link do „Archiwum” znajduje się w zakładce "Moja biblioteka" w lewym menu. Publikacje, które przeniosłeś do "Archiwum" zawsze możesz ponownie przywrócić do "Mojej biblioteki".
Logowanie kontem Facebook w aplikacji mobilnej
Jeżeli na www.publio.pl logujesz się korzystając z konta Facebook i chcesz korzystać z aplikacji mobilnej, należy:
- wejść na stronę www.publio.pl
- zalogować się na konto publio przez Facebooka
- przejść do zakładki "Moje konto" (ikona "ludzika" w górnym menu sklepu) > "Ustawienia konta" > "Dane użytkownika" - w opcji "Zmień typ konta" dodaj hasło do konta
- z tym hasłem możesz już logować się w aplikacji.
Dlaczego nie podajecie kosztów wysyłki?
Nasz sklep sprzedaje tylko produkty elektroniczne, czyli takie, które można pobrać w postaci pliku na urządzenie (czytnik, tablet, komputer, smartphone). Nie mamy w ofercie produktów fizycznych (książek papierowych) dlatego nie podajemy kosztów wysyłki.
Gdzie mam podać adres do wysyłki?
Nasz sklep sprzedaje tylko produkty elektroniczne, czyli takie, które można pobrać w postaci pliku na urządzenie (czytnik, tablet, komputer, smartphone). Nie mamy w ofercie produktów fizycznych (książek papierowych) dlatego nie potrzebujemy adresu do wysyłki.
Dlaczego nie mogę pobrać plików na telefon/tablet
Na urządzeniu mobilnym (smartphone/tablet) musi być zainstalowana aplikacja pozwalająca otworzyć plik epub/mobi czy mp3. Jeżeli takiej aplikacji nie posiadasz, Twoje urządzenie pobierze plik ale wyświetli komunikat, że plik jest uszkodzony lub nie może zostać otworzony.
Nie jest to więc kwestia samego pobierania, które najczęściej się powiodło, tylko tego że system urządzenia nie potrafi otworzyć pliku.
Dlatego zachęcamy do pobrania aplikacji mobilnej Publio, zalogowania się w niej i korzystanie z kupionych publikacji bezpośrednio w aplikacji.
Czytaj wygodnie w aplikacji Publio:
pobierz z App Store pobierz z Google Play

Tematy pomocy