Co to jest „Szybki zakup”
To usługa, dzięki której można w łatwy i szybki sposób realizować swoje zakupy bez konieczności podawania danych karty przy każdej transakcji.

Aby skorzystać z tej opcji wystarczy na ścieżce zakupowej, w kroku nr 3 (Płatność), wybrać formę płatności „Karta płatnicza” i zaznaczyć opcję Zarejestruj swoją kartę płatniczą aby korzystać z opcji „Szybki zakup” i kupować jednym kliknięciem
Następnie należy opłacić zamówienie, co spowoduje jednoczesne zarejestrowanie karty.
Podczas kolejnych zakupów wystarczy już tylko wybrać opcję „Szybki zakup” na karcie produktu, system pobierze opłatę za produkt z przypisanej karty płatniczej bez konieczności przechodzenia całej ścieżki zakupowej. Czyli zakupy za jednym kliknięciem.
Najczęściej zadawane pytania związane z „Szybkim zakupem”
To usługa, dzięki której można w łatwy i szybki sposób realizować swoje zakupy bez konieczności podawania danych karty przy każdej transakcji.

Aby skorzystać z tej opcji wystarczy na ścieżce zakupowej, w kroku nr 3 (Płatność), wybrać formę płatności „Karta płatnicza” i zaznaczyć opcję Zarejestruj swoją kartę płatniczą aby korzystać z opcji „Szybki zakup” i kupować jednym kliknięciem
Następnie należy opłacić zamówienie, co spowoduje jednoczesne zarejestrowanie karty.
Podczas kolejnych zakupów wystarczy już tylko wybrać opcję „Szybki zakup” na karcie produktu, system pobierze opłatę za produkt z przypisanej karty płatniczej bez konieczności przechodzenia całej ścieżki zakupowej. Czyli zakupy za jednym kliknięciem.

1. Kto może skorzystać z usługi „Szybki zakup”?
Z usługi „Szybki zakup” skorzystać może osoba zalogowana w Publio, posiadająca kartę płatniczą Visa lub MasterCard (z wyłączeniem kart płatniczych dla których bank włączył dodatkowe zabezpieczenie 3DSecure).
Usługa będzie dostępna po zarejestrowaniu kartę płatniczą w systemie Operatora płatności (firma eCard S.A.).

2. Gdzie zapisywane są dane karty płatniczej?
Dane karty płatniczej zapisywane są i przechowywane w systemie Operatora płatności. Twoja karta płatnicza identyfikowana jest za pomocą specjalnego ciągu znaków generowanych przez Operatora. Dane Twojej karty nie są więc zapisywane w systemie Publio.

3. Czy są jakieś ograniczenia w korzystaniu z usługi „Szybki Zakup”?
W okresie jednego miesiąca od daty przeprowadzenia pierwszej transakcji za pomocą usługi „Szybki Zakup”, możesz wykonać 30 transakcji wykorzystujących tę usługę.

4. Czy usługa jest darmowa?
Za korzystanie z usługi Administrator serwisu nie pobiera żadnych dodatkowych opłat. Podczas procesu rejestracji karty płatniczej na przypisanym do Twojej karty rachunku dokonywana jest automatyczna blokada kwoty 1 zł. Blokada ta jest konieczna, aby system Operatora płatności mógł Cię zidentyfikować i umożliwić dokonywanie kolejnych zakupów bez potrzeby ponownego wpisywania danych. Blokada ta wygasa automatycznie w ciągu kilku dni.
W dowolnym momencie możesz wyłączyć usługę w ustawieniach konta.

5. Czy rejestrowanie karty w systemie operatora eCard S.A. jest bezpieczne?
Rejestrowanie karty w systemie operatora eCard S.A. jest bezpieczne, ponieważ jest to sprawdzony i wiarygodny operator o wysokiej jakość świadczonych usług, zgodnie z normami międzynarodowych organizacji płatniczych Visa, MasterCard oraz American Express. Spółka jest notowana na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, posiada kapitał zakładowy w wysokości 30.259.488,00 zł i działa jako agent rozliczeniowy nadzorowany przez Prezesa Narodowego Banku Polskiego.
Pozostałe tematy pomocy