Idee Michała Kaleckiego do dziś są kluczowym narzędziem do rozumienia tego, jak działa system kapitalistyczny i jak można go przekroczyć. Biografia pióra Jana Toporowskiego prezentuje portret środowis...
W książce "Zaskórniaki" Popyt i Podaż to bliźniaki uwielbiające huśtawkę. Bujają się bez końca: góra, dół, góra, dół. Polisa przypomina trochę dywan, na której chyba chętnie rozłożyłaby się Emerytura,...
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro-...
Omówienie kilku istotnych problemów nurtujących gospodarkę światową. Autor skupia swą uwagę na skuteczności polityki makroekonomicznej, zadłużeniu publicznym, relacjach międzynarodowych, zmianach stru...
Ekonomia umiaru – jako nowy paradygmat – jest promowana przez prof. Grzegorza W. Kołodkę w jego licznych publikacjach. Książka ma stanowić próbę wyjaśnienia tego zjawiska i dać odpowiedź na pytanie, c...
Syntetyczne ujęcie zagadnień z dziedziny marketingu. Zawiera „bloki tematyczne” odpowiadające podstawom wiedzy marketingowej. Struktura publikacji ułatwia znalezienie oraz zrozumienie konkretnego tematu.
Poradnik Hansa-Dietera Zollondza w przystępny sposób opisuje reguły i koncepcje marketingowe, których znajomość umożliwia zaspokajanie potrzeb klientów.
Poradnik dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Jego autor Michael Böhm, znawca marketingu niskobudżetowego, udziela porad, jak przy niewielkim kapitale osiągnąć sukces.
Podręcznik, przewodnik i kompendium wiedzy w jednym. Doskonałe źródło informacji zarówno dla osób zajmujących się praktyką marketingową, jak i studentów, którzy chcieliby poszerzyć swoje wiadomości.
Poradnik „Nareszcie więcej zysku!” podpowie menedżerom, jak inteligentnie oszczędzać, sprawować rozsądny nadzór nad działaniami przedsiębiorstwa i efektywnie gospodarować pieniędzmi.