Poradnik ujawniający zasady, którym Jeff Bezos zawdzięcza dominację na rynku. Podaje wskazówki, jak przetrwać w epoce kolosa ze Seattle. „«Bezonomika» otwiera oczy na to, czym naprawdę jest Amazon, ja...
Pierwsza część cyklu opowieści poświęconych różnym aspektom biznesu. Dla menedżerów, coachów, sprzedawców, którzy chcą osiągać jak najlepsze wyniki, i wszystkich zainteresowanych rozwojem osobistym.
Co przykuwa uwagę potencjalnego klienta lub wywiera trwałe wrażenie na niedawno poznanej osobie? Według powszechnego przekonania klientów zdobywa się dzięki sprytowi i refleksowi, a błyskotliwość, pol...
Paweł Fortuna, doświadczony psycholog biznesu i trener, pokazuje, że skuteczna komunikacja z klientem wcale nie musi polegać na manipulacji. Zamiast wyświechtanych trików i sztuczek proponuje sprzedaw...
„W książce podjęto jeden z najważniejszych tematów współczesnych finansów, jakim jest funkcjonowanie bankowości w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu technologicznym, rynkowym, regulacyjnym i społe...
Pierwsza część cyklu opowieści poświęconych różnym aspektom biznesu. Dla menedżerów, coachów, sprzedawców, którzy chcą osiągać jak najlepsze wyniki, i wszystkich zainteresowanych rozwojem osobistym.
Przełomowa książka, która pozwala odkryć największą tajemnicę sprzedaży: odpowiada na pytanie, jak to się dzieje, że najlepsi handlowcy konsekwentnie i skutecznie wpływają na decyzje swoich rozmówców,...