Audiobook „Google. Narodziny imperium” skupia się na przedstawieniu kolejnych etapów rozwoju technologicznego giganta, kierując uwagę zarówno na samo przedsiębiorstwo, jak i przybliżając sylwetki jego...
Autor bestsellera „Krew, pot i piksele” powraca z kolejną dogłębną, zakulisową analizą branży gier wideo. Jason Schreier ujawnia, jak upadały najgłośniejsze studia ostatniej dekady, snując opowieści –...
Książka przedstawia sposób modelowania systemów informacyjnych z wykorzystaniem podejścia obiektowego i języka UML 2.1. Czytelnik znajdzie w niej współczesne spojrzenie na modelowanie i projektowanie ...
„Piękne umysły. Intelektualne żylety. Cyberkobiety. Matki cyfrowego postępu, znające jak nikt informatyczną kuchnię. Oczywiście zepchnięte na drugi i trzeci plan tylko ze względu na pleć. Ta książka t...
Zbiór projektów elektronicznych przeznaczonych dla osób początkujących, idealnie dobrany dla dzieci, rodziców, nauczycieli czy hobbystów, którzy chcą podnieść swoje umiejętności techniczne. Książka kr...
Książka o ludziach uwikłanych między błędnymi przekonaniami a błędami w oprogramowaniu. Przeczytasz w niej o osobach niewidzialnych dla komputerów, a także o tym, jak pozostawienie domyślnego hasła do...
Książka stanowi kompendium wiedzy o CAD. Zawarto w niej wybrane elementy teorii projektowania – w aspekcie CAD – oraz charakterystykę i zakres komputerowo wspomaganego projektowania konstrukcji mechan...
Podręcznik przedstawia uniwersalne metody klasyfikacji obiektów stosowane w wizyjnych komputerowych systemach rozpoznawania na różnych etapach przetwarzania obrazu. W książce omówiono metody klasyfika...
Podręcznik zawiera kompletny kurs projektowania parametrycznego i nieparametrycznego 2D/3D oraz drukowania dokumentacji wyrobów dowolnej branży i o dowolnym stopniu złożoności, za pomocą programów: Au...
Książka przedstawia nowe podejście do języka Python, polegające na wykorzystaniu narzędzi wizualnych i bibliotek oferowanych przez pakiet Visual Studio oraz Microsoft .NET Framework.