Zobacz inne numery(17)Dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, głównie do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i osób ...Prenumeruj
Wsparcie dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie pierwsze kroki. W poradniku omówiono zagadnienia takie jak: strategia e-marketingowa, usługi interakty...
Jak na współczesny świat wpływają środki przekazu? Czy w zalewie medialnego szumu da się odnaleźć rzetelne informacje pozbawione perswazji i manipulacji?
Kolejna po „No Logo” i „Doktrynie szoku” książka Naomi Klein. Dopełnia trylogię, w której autorka stawia diagnozę kryzysów współczesnego świata, ukazując przy tym drogi ich przezwyciężania.
Napisany barwnym, przystępnym językiem podręcznik, który pokazuje, na czym polega sztuka opowiadania językiem video. Przedstawia mnóstwo sprawdzonych patentów i metod do natychmiastowego zastosowania ...
Interesujące, praktyczne i niezbędne źródło wiedzy dla marketingowców – w szczególności zajmujących się content marketingiem – specjalistów social media, pracowników kreatywnych, copywriterów, blogeró...
„Książka po prostu niesamowita! Sięga do jądra spraw kluczowych dla nowoczesnej organizacji. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto pragnie zrozumieć współczesnego konsumenta czy psychologię tłumu” –...
Jak skutecznie docierać do klientów i przekonać ich do zakupu twoich produktów lub usług? W poradniku słynnego Briana Tracy znajdziesz 21 praktycznych wskazówek marketingowych, które będziesz mógł od ...
Jak skutecznie docierać do klientów i przekonać ich do zakupu twoich produktów lub usług? W poradniku słynnego Briana Tracy znajdziesz 21 praktycznych wskazówek marketingowych, które będziesz mógł od ...