Biograficzna opowieść o najwybitniejszym współcześnie reżyserze filmów reklamowych. „O niezwykłym człowieku, niezwykłym życiorysie i szczęściu w życiu; szczęściu, które jest uśmiechem Boga”.
Poznaj tajniki skutecznego copywritingu i poczuj moc słowa! Z poradnika Doroty Jędrzejewskiej i Rafała Niemczyka dowiesz się, jak magia reklamy wygląda od kulis.
Zobacz inne numery(1)Zastanawiasz się nad wkroczeniem na ścieżkę kariery w biznesie internetowym, masz pomysł na działalność w sieci, ale nie wiesz, jak postawić pierwszy krok, zajrzyj do magazynu „Biznes w Sieci”.
Poradnik dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Jego autor Michael Böhm, znawca marketingu niskobudżetowego, udziela porad, jak przy niewielkim kapitale osiągnąć sukces.
Opracowanie poruszające dwie istotne kwestie, które pojawiają się w przekazach medialnych: przemocy w telewizji i oddziaływania tego zjawiska na odbiorcę oraz często podejmowanego tematu zdrowia.
Co sprawia, że mechanizmy wypracowane w świecie mediów i reklamy przed dziesiątkami lat nadal działają? Czemu, mimo upływu czasu, ludzie ciągle nabierają się na te same sztuczki marketingowców?