Oferta Publio.pl w kategorii Fachowe i branżowe - Reklama i public relations obejmuje 4 ebooki. Nasze bestsellery, najchętniej kupowane ebooki to: PRESS.
Najnowsze tytuły w kategorii Fachowe i branżowe - Reklama i public relations to: PRESS, Mity PR-u (Richard Leigh), Copywriting (Dorota Jędrzejewska), AdStandard 2013.
Dla części ebooków przygotowaliśmy darmowy fragment lub plik do pobrania w wygodnym formacie (epub, mobi, pdf).
Wyczyść filtry
Kategorie
Fachowe i branżowe
Reklama i public relations
Oferta Publio.pl w kategorii Fachowe i branżowe - Reklama i public relations obejmuje 4 ebooki. Nasze bestsellery, najchętniej kupowane ebooki to: PRESS.
Najnowsze tytuły w kategorii Fachowe i branżowe - Reklama i public relations to: PRESS, Mity PR-u (Richard Leigh), Copywriting (Dorota Jędrzejewska), AdStandard 2013.
Dla części ebooków przygotowaliśmy darmowy fragment lub plik do pobrania w wygodnym formacie (epub, mobi, pdf).