Poradnik ujawniający zasady, którym Jeff Bezos zawdzięcza dominację na rynku. Podaje wskazówki, jak przetrwać w epoce kolosa ze Seattle. „«Bezonomika» otwiera oczy na to, czym naprawdę jest Amazon, ja...
Ty kontra ON. Twój szef, przedstawiciel banku, w którym starasz się o duży kredyt, dealer samochodowy, ważny inwestor. Każdy z nas stanął kiedyś do negocjacji z jakimś „potworem” – osobą o większym do...
Pierwsza część cyklu opowieści poświęconych różnym aspektom biznesu. Dla menedżerów, coachów, sprzedawców, którzy chcą osiągać jak najlepsze wyniki, i wszystkich zainteresowanych rozwojem osobistym.
Co przykuwa uwagę potencjalnego klienta lub wywiera trwałe wrażenie na niedawno poznanej osobie? Według powszechnego przekonania klientów zdobywa się dzięki sprytowi i refleksowi, a błyskotliwość, pol...
„Powinienem był mu na to od razu odpowiedzieć...” – jak często zdarza ci się tak pomyśleć? Poradnik Matthiasa Nöllke podpowiada, jak stać się mistrzem celnej i błyskotliwej riposty.
Paweł Fortuna, doświadczony psycholog biznesu i trener, pokazuje, że skuteczna komunikacja z klientem wcale nie musi polegać na manipulacji. Zamiast wyświechtanych trików i sztuczek proponuje sprzedaw...
„W książce podjęto jeden z najważniejszych tematów współczesnych finansów, jakim jest funkcjonowanie bankowości w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu technologicznym, rynkowym, regulacyjnym i społe...