„W «Sile dobrych pytań» Andrew Sobel i Jerry Panas demonstrują, jak zgłębić potencjał każdej sytuacji, określając bliżej konkretne pytanie, które należy w niej zadać. Przeczytaj tę niezwykłą książkę i miej ją pod ręką, bo może odmienić każdą sferę twojego życia” – Ken Blanchard, współautor „Jednominutowego menedżera” i „Przywództwa wyższego stopnia”
„W Białym Domu nauczyłem się odpowiadać na różne pytania, ale zawsze twierdziłem, że najtrudniejsze jest zadanie tego właściwego. Andrew i Jerry opanowali tę sztukę. To książka niezbędna, aby skorzystać z potencjału udanej komunikacji. Lektura obowiązkowa!” – Mike McCurry, były rzecznik prasowy prezydenta Billa Clintona
Wykorzystaj potencjał dobrych pytań!
To niezawodny sposób, aby zdobywać coraz to nowych klientów, pogłębiać relacje z nimi i opanować umiejętność nawiązywania kontaktu z ludźmi o wiele szybciej, niż wydawało się to możliwe. Dowiesz się z niej, jak wykorzystywać pytania prowokujące do myślenia. Dostarczy ci narzędzi, z pomocą których będziesz mógł dotrzeć do serc i umysłów napotykanych osób. W trzydziestu pięciu inspirujących rozdziałach poznasz fascynujących ludzi. Dzięki ciekawym, wziętym z życia historiom zorientujesz się, w jaki sposób wykorzystano każde z dobrych pytań i jaki odniosło to skutek.
Poznasz jedno motywujące pytanie zadane przez Steve’a Jobsa, które doprowadziło do przełomu w pracach nad komputerem osobistym Macintosha. Ale też jedno niezadane, które kosztowało znaną firmę utratę bardzo ważnego kontraktu. A także inne, nie mniej interesujące i przydatne.
Umiejętność wykorzystywania potencjału zawartego w pytaniach może zdecydowanie zwiększyć twoją skuteczność w działaniu i w realizacji spraw natury osobistej. Ta książka pomoże ci budować i pogłębiać relacje. Sprzedawać więcej produktów, usług czy pomysłów. Motywować innych do zwiększonego wysiłku, który wydawał się im nierealny. Skuteczniej wywierać wpływ na klientów, współpracowników i znajomych.
O Autorach:
ANDREW SOBEL to wiodący ekspert w dziedzinie relacji z klientami. Jest autorem parokrotnie nagradzanej książki „All for One” oraz bestsellera „Clients for Life”. Pisuje dla „Harvard Business Review”, „New York Timesa” i „USA Today”. Andrew pomaga korporacjom i przedsiębiorcom indywidualnym w budowaniu bazy lojalnych klientów.
JEROLD PANAS jest prezesem Jerold Panas, Linzy & Partners, największej firmy konsultingowej na świecie zajmującej się doradztwem organizacjom non profit i fundacjom w zakresie zdobywania funduszy, oraz cenionym konsultantem wspierającym działalność instytucji dobroczynnych. Autor kilkunastu bestsellerów, w tym „Asking” oraz „Mega Gifts”. Współpracuje z prezesami, zarządami oraz specjalistami w zakresie rozwoju firm z całego świata.