Wiele firm od początku swojego istnienia zmaga się z konkurencją ze strony potężnych korporacji. Skromny kapitał musi wystarczyć ich właścicielom na pierwszą fazę działalności. Mimo to niejeden biznesmen udowodnił już, że dzięki własnej kreatywności, stworzeniu sieci kontaktów oraz poszukiwaniu odpowiednich partnerów można zwyciężyć w tej nierównej walce. Niewielki budżet wcale nie musi skazywać firmy na medialny niebyt. Marketing niskobudżetowy, zwany też partyzanckim, ma do zaoferowania wiele skutecznych sposobów pozyskiwania klientów.
Poradnik „Skuteczna promocja przy niskim budżecie” opisuje szczegółowo strategię marketingową, polegającą na umiejętnym prowadzeniu polityki produktowej, cenowej, dystrybucyjnej i komunikacyjnej. Wyjaśnia, jak ważne są to narzędzia dla spójności i efektywności podejmowanych działań. Udowadnia, że dzięki marketingowi niskobudżetowemu można uzyskać wiele korzyści, takich jak indywidualne kontakty czy silna wieź z klientami. Pokazuje wreszcie na licznych przykładach, że takie działania prowadzą do wzrostu zysków bez konieczności zwiększania budżetu przeznaczonego na reklamę.
Atutami poradnika są liczne wykresy, schematy i tabele ułatwiające zrozumienie podawanych informacji. Nieocenioną pomocą w utrwalaniu nabytej wiedzy i stosowaniu jej w praktyce są też zwięzłe podsumowania omawianych zagadnień.
„Skuteczna promocja przy niskim budżecie” to zatem fachowa publikacja, która jest nie tylko doskonałym kompendium wiedzy, lecz także poręcznym przewodnikiem po świecie biznesu.