Fascynująca podróż w poszukiwaniu kreatywności… Posłuchaj audiobooka, by dowiedzieć się, skąd biorą się dobre pomysły? Czy istnieje sposób, by mieć ich więcej? I dlaczego często przychodzą w dziwnych ...
Fascynująca podróż w poszukiwaniu kreatywności… Skąd biorą się dobre pomysły? Czy istnieje sposób, by mieć ich więcej? I dlaczego często przychodzą w dziwnych momentach? By odpowiedzieć na te pytania,...
„Autor nakreśla […] nowe ramy teoretyczne możliwe do rozwijania w przyszłości i zrozumienia istoty twórczości w rożnych dziedzinach sztuki. Nie są to więc ramy przydatne tylko dla wąsko pojmowanej psy...
Zbiór esejów wybitnego literaturoznawcy ukazujący, jak czytać wiersze i jak czerpać z nich radość, zrozumienie, mądrość. Wspaniała, erudycyjna książka o sile i głębi poezji. „Afirmacja wiersza w wydan...
„Dlaczego postępujesz właśnie tak, a nie inaczej? Jak zmienić nastawienie, gdy świat wydaje się chwiać w posadach? Jak pokierować swoim życiem? Jak zbudować prawdziwą więź z samym sobą? Paląca potrzeb...
O tym, co psychologia ma dziś do powiedzenia na temat władzy, polityki i moralności, kobiet i mężczyzn, dobrych i złych ludzi, naszych zachowań, decyzji i wyborów – nie tylko politycznych, oraz o wiel...
Czy tego chcemy, czy nie, życie wymaga od nas ciągłego poszerzania wiedzy. Zapamiętywanie, bez względu na wiek, może być łatwiejsze i skuteczniejsze. Książka „Pamięć doskonała” i zawarte w niej 22 war...
Obudź swój mózg! Rozruszaj szare komórki! Pamięć można wyćwiczyć! Dołącz do grona osób, która zawsze chcą być na czasie, i obok joggingu uprawiaj neurofitness. Pomoże Ci w tym niniejszy poradnik.
Interesujący podręcznik, omawiający praktyczne aspekty prowadzenia klasy humanistycznej z autorskim programem wychowawczym i dydaktycznym (dla języka polskiego).
Monografia poświęcona wychowywaniu dzieci i młodzieży przez sztukę. Warto wykorzystać opisane w niej metody kształcenia w pracy lekcyjnej i pozalekcyjnej z uczniami.
Doskonały podręcznik dla nauczycieli wychowania przedszkolnego i kształcenia zintegrowanego. Opisuje, jak umiejętnie wykorzystywać sztukę w pracy pedagogicznej.