Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie. Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję. Prawie każdy się myli…
Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne firmy? I czy ktokolwiek jest w stanie się jej przeciwstawić?
Autor bestsellera NYT ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać wiedzę o niej we własnej drodze na szczyt, bo bez względu na to, czy chce się być dla wielkiej czwórki konkurencją, partnerem w biznesie czy tylko żyć w zdominowanym przez nią świecie, trzeba ją zrozumieć.
„Jedyna tego rodzaju książka. Nie tylko informacja i analiza, ale i niezła rozrywka. Już nigdy nie spojrzysz na te cztery firmy w taki sam sposób” – Jonah Berger, autor „Nieświadomych wyborów”
„Scott Galloway jest szczery i prowokujący. Jego książka wyzwala reakcję «uciekaj albo walcz» i zmusza do nieszablonowego myślenia” – Calvin McDonald, dyrektor naczelny Sephory
„«Wielka czwórka» jest lekturą obowiązkową. Ma niezwykłą siłę rażenia, jak sam Scott Galloway, który przenikliwie, zabawnie i kąśliwie kojarzy fakty. Tak jak podczas swoich legendarnych wykładów MBA Galloway nie owija w bawełnę, nie szczędząc zasłużonej krytyki tytanom biznesu i niszczycielskim korporacjom” – Adam Alter, autor „Siły podświadomości”
„Profesor Scott Galloway z Uniwersytetu Nowojorskiego w bezpardonowy sposób ujawnia, jak Amazon, Apple, Facebook i Google budują swoje imperia” – „Publishers Weekly”, dziesięć najważniejszych biznesowych książek jesieni 2017
„Jeżeli jest gdzieś znawca firm z zakresu nowych technologii bardziej bezpardonowy, bardziej opiniotwórczy i szybciej wypowiadający swoje poglądy niż Scott Galloway, to ja go/jej jeszcze nie spotkałem” – Philip Elmer-De Witt, „Fortune”
„Scott Galloway jest wirtuozem przykuwania uwagi publiczności i robi to inteligentnie, rozważnie, czasem sarkastycznie, a często zabawnie” – Joanne Tombrakos, „Huffington Post”
O Autorze:
SCOTT GALLOWAY jest profesorem Stern School of Business na Uniwersytecie Nowojorskim, gdzie wykłada strategię marki i marketing internetowy. Mówi o sobie „seryjny przedsiębiorca”, założył bowiem dziewięć firm – ostatnia to L2. W 2012 r. znalazł się na liście „pięćdziesięciu najlepszych na świecie profesorów biznesu” sporządzonej przez portal Poets & Quants. Oprócz ogromnej wiedzy i doświadczenia cechuje go też ironiczny, prześmiewczy styl, którym zawsze zjednuje sobie odbiorców. „Wielka czwórka” to jego pierwsza książka.