Zobacz inne numery(49)Ekonomiczny miesięczniki skierowany do właścicieli i osób zarządzających firmami z sektora MSP. Misją „Gazety MSP” jest dostarczanie polskim przedsiębiorcom rzetelnej, kompletnej i praktycznej wiedzy....
Od opowieści do liczb. Od liczb do wartości. „Damodaran dokonał rzeczy bezprecedensowej: umiejętnie połączył opowieść o firmie z tradycyjną analizą finansową i wyceną. Jego książka ma szansę stać się ...
Sprzedaż i marketing bez spamowania na LinkedIn. Ebook Angeliki Chimkowskiej to książka z ćwiczeniami, czyli skuteczny mix praktycznej wiedzy oraz licznych zadań do wdrożenia.
Najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu – Philipa Kotlera – i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Znawcy tematu skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zj...
Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki książce Norberta Oruby „Marketing w twojej firmie” (ebook w formacie epub i kndle mobi) odnaj...
„Powinienem był mu na to od razu odpowiedzieć...” – jak często zdarza ci się tak pomyśleć? Poradnik Matthiasa Nöllke podpowiada, jak stać się mistrzem celnej i błyskotliwej riposty.
E-book „Autentyczny wizerunek. Kreowanie wizerunku osobistego i image’u bloggera” pozwoli Ci zaprezentować lepiej swoją osobę i skuteczniej informować innych bloggerów o tym, co masz im do zaoferowania.
„Prezentacje i wystąpienia w biznesie” to pozycja dająca czytelnikowi pełny teoretyczny ogląd na to, czym są prezentacje, oraz praktyczne wskazówki na temat tego, jak przygotować się i wygłosić skutec...
Fascynująca podróż po świecie opowieści. Z książki Pawła Tkaczyka dowiesz się, dlaczego historie mają tak wielki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a ...