Książka zawiera serię testów pozwalających zdiagnozować niedojrzałość neuromotoryczną u dzieci i osób dorosłych. Przeznaczona jest dla psychologów, fizjoterapeutów i nauczycieli.
Publikacja dla nauczycieli szkół integracyjnych i specjalnych. Podejmuje próbę rozpoznania możliwości i ograniczeń dzieci z lekką niepełnosprawnością intelektualną rozpoczynających naukę szkolną.
Publikacja poświęcona zagadnieniu współwystępowania zaburzeń rozwojowych u dzieci. Podaje terminologię, postępowanie diagnostyczne, studium przypadku oraz propozycje oddziaływań terapeutycznych.
Bajki dla dzieci w wieku 8–14 lat, z zaburzeniami emocjonalnymi i trudnościami w nauce. Pomoc dla nauczycieli, pedagogów, wychowawców, która ułatwi zaszczepienie wiary w sukces u ich podopiecznych.
Program do realizacji w pracy terapeutycznej w przedszkolnych grupach integracyjnych. Pomoc w uczeniu dzieci zdobywania wiedzy, nowych umiejętności, samoakceptacji i w kształtowaniu postaw otwartości.
Książka powstała z myślą o pedagogach i rodzicach, którzy chcą zrozumieć problem zaburzeń w zachowaniu dzieci i młodzieży i – jeśli istnieje taka potrzeba – podjąć niezbędne działania interwencyjne.
Wnikliwe opracowanie wprowadzające w problematykę zaburzeń umiejętności matematycznych. Monografia stworzona z myślą o pedagogach, psychologach i studentach, a także rodzicach dzieci z dyskalkulią.
Jak samodzielnie używać sztućców? Jak zasypiać bez lęku? Tę wiedzę trzeba przekazać dziecku z zaburzeniami rozwoju w sposób wyjątkowy. Jak dokładnie? – wyjaśnia to w swojej książce Marta Wiśniewska.