Masz wrażenie, że zakres powierzonych Ci obowiązków przekracza Twoje możliwości, tracisz kontrolę nad rytmem pracy? Zamiast żyć w stresie, zapoznaj się z 21 metodami efektywnego zarządzania czasem.
Masz wrażenie, że zakres powierzonych Ci obowiązków przekracza Twoje możliwości, tracisz kontrolę nad rytmem pracy? Zamiast żyć w stresie, zapoznaj się z 21 metodami efektywnego zarządzania czasem.
Jeden z pierwszych na polskim rynku poradników ujmujących całościowo zagadnienia z dziedziny zarządzania i kierowania zasobami ludzkimi, adresowany do liderów i osób ze świata biznesu.
Poradnik Wolfganga Lessla to nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy chcą efektywnie zarządzać projektami. Udowadnia, że kluczem do sukcesu są jasno sprecyzowane założenia i dobra organizacja pracy.
Poradnik Jörga-Petera Schrödera i Siegfrieda Diekowa to nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy chcą mądrze i efektywnie planować projekty oraz skutecznie je realizować.
Stwierdzenie „czas to pieniądz” nigdy chyba nie straci swojej aktualności. Z poradnika Heinza Hüttera dowiemy się, jak efektywnie gospodarować tym bardzo cennym dobrem.
Aby praca zespołu przynosiła pożądane efekty, konieczna jest świadoma działalność menedżera, który kieruje całym procesem. Niezbędnej wiedzy na ten temat dostarcza niniejsza publikacja.